مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-16سياسي

دستور فوری وزیر بهداشت برای احیای بیمارستان سیدالشهدا و 22 آبان لاهیجان


به گفته نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص احیای بیمارستان سیدالشهدا و 22 آبان نامه نگاری های لازم را با وزارت بهداشت انجام داده و شخص وزیر بهداشت دستور فوری بازگشایی این دو بیمارستان را صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، رسول فرخی میکال ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان پیروز لاهیجان در سالن اجتماعات این بیمارستان با بیان اینکه روند توسعه هر شهری را با مسئله بهداشت ارتباط مستقیم دارد، اظهار کرد: مردم باید در شرایط کنونی و در هنگام بیماری فقط دغدغه درمان داشته و به هیچ وجه نگرانی از بابت کمبود امکانات را نباید حس کنند زیرا برخورداری از امکانات رفاهی مهم ترین مؤلفه جامعه ای آرام است.

وی لاهیجان را برند استان گیلان معرفی کرد و گفت: جایگاه گردشگری لاهیجان ایجاب می کند که حداقل امکانات درمانی را داشته باشد زیرا مرکزیت درمانی شرق گیلان با این شهرستان است و باید یک بیمارستان مجهز را در لاهیجان داشته باشیم.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه وضعیت فعلی بیمارستان پیروز باید هرچه سریع تر مشخص شود، تصریح کرد: برای تأسیس بیمارستان پیروز دو بیمارستان را فدا کردیم ولی مردم واقعاً در بیمارستان تازه تأسیس شده لاهیجان با مشکل مواجه بوده و خدمات رسانی به بیماران بسیار ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فوری وزیر بهداشت برای احیای بیمارستان سیدالشهدا و 22 آبان لاهیجان

دستور فوری وزیر بهداشت برای احیای بیمارستان سیدالشهدا و 22 آبان لاهیجان