مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 09:402020-07-16سياسي

تعیین محدوده املاک ملاشیه از دو هفته آینده آغاز می شود


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان گفت: فرآیند تشکیل پرونده و کار کارشناسی و کاداستر از دو هفته آینده در دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی کوی ملاشیه آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز به منظور رفع مشکلات تثبیت اراضی و املاک کوی ملاشیه و اعطای سند نشستی با حضور امور اجتماعی استانداری خوزستان، رییس ثبت اسناد و املاک خوزستان، شهردار منطقه 5 شهرداری کلانشهر اهواز و دفاتر تسهیل گری و محلی کوی ملاشیه در مسجد حضرت ابوالفضل العباس محله کوی ملاشیه برگزار شد.

در این نشست علی افشین مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان با اشاره به تلاش دفاتر تسهیل گری ملاشیه در پیگیری  سنددار کردن املاک در این منطقه، اظهار کرد: بسیج نیرو های دفاتر تسهیل گری می تواند تا پایان سال کاداستر( تعیین محدوده املاک به همراه اطلاعات حقوقی) را در کوی ملاشیه به اجرا در آورد و تمامی اراضی و املاک را سنددار کند، سازمان ثبت اسناد برای سند دارکردن اراضی و املاک نیز آمادگی کامل دارد.

وی انجام صحیح نقشه برداری برای اجرای طرح کاداستر، سرعت بخشیدن به جانمایی نقشه های املاک  اراضی و تثبیت آنها، رسیدگی سریع به پرونده های موجود، الکترونیکی شدن بایگانی، تامین سخت افزارهای لازم را از جمله مواردی عنوان کرد که برای ارائه خدمات سریعتر به ارباب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین محدوده املاک ملاشیه از دو هفته آینده آغاز می شود

تعیین محدوده املاک ملاشیه از دو هفته آینده آغاز می شود