مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-16پزشكي

مسابقه خاطره نویسی با عنوان «قاب چهلم ایثار» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با همکاری مجمع تخصصی کانون های ادبی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، - مسابقه خاطره نویسی با عنوان قاب چهلم ایثار برگزار می شود مسابقه خاطره نویسی با عنوان قاب چهلم ایثار به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با همکاری مجمع تخصصی کانون های ادبی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، مسابقه خاطره نویسی با عنوان قاب چهلم ایثار را برگزار می کند.

این مسابقه با هدف گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

خاطره نویسی رویداد های دفاع مقدس و راهیان نور ویژه کارکنان و اعضای هیئت علمی و خاطره نویسی رویداد های مرتبط با دفاع مقدس و راهیان نور ویژه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور از جمله بخش های این مسابقه است.

محور های ویژه این مسابقه نیز نقش کادر درمان در دفاع مقدس، نقش زنان در دفاع مقدس، تاریخ شفاهی دفاع مقدس در راهیان نور، راهیان نور و حفظ ارزش های دفاع مقدس و راهیان نور و تحول درونی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه خاطره نویسی با عنوان «قاب چهلم ایثار» برگزار می شود

مسابقه خاطره نویسی با عنوان «قاب چهلم ایثار» برگزار می شود