مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-16اقتصادي

هفته آینده رکورد مصرف برق شکسته می شود


هفته آینده بنا به پیش بینی ها، هفته گرمی پیش رو خواهیم داشت و فشار روی واحدهای تولید برق از جهت تجهیزات سرمایشی خواهد بود.

سال گذشته پیک بار در 30 تیر 57 هزار و 681 مگاوات بود، - وزیر نیرو گفت: هفته آینده بنا به پیش بینی ها، هفته گرمی پیش رو خواهیم داشت و فشار روی واحدهای تولید برق از جهت تجهیزات سرمایشی خواهد بود.

سال گذشته پیک بار در 30 تیر 57 هزار و 681 مگاوات بود، اوج اخیر هم به میزان 58 هزار و 647 مگاوات در پنجشنبه گذشته بوده و پیش بینی می شود این رکورد هفته آینده شکسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان امروز، پنجشنبه در آیین بهره برداری از 20 پروژه صنعت آب و برق استان هرمزگان در چارچوب دوازدهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران که با حضور رییس جمهوری و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: پارسال به نسبت سال 97 اوج بار ما حداکثر یک درصد افزایش داشت و تلاش می شود امسال و تابستان سال آینده هم افزایش آن از یک درصد تجاوز نکند که سه سال پیاپی را به عنوان عملکرد ملت ایران به دنیا گزارش کنیم.

وی افزود: در حالی که سال های قبل پیک بار حدود 5 درصد بود و برای تامین برق سه هزار مگاوات نیروگاه با 2.

5 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کردیم اما امسال دستاورد خوبی است که در حالی که پیک زایی می کنیم تولید انرژی ما پارسال و امسال 4 تا 4 و نیم درصد افزایش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده رکورد مصرف برق شکسته می شود

هفته آینده رکورد مصرف برق شکسته می شود