مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-16اجتماعي

خسارت بارش شدید باران در ارتفاعات رامسر


بارش شدید باران به مدت چند ساعت در روز گذشته، علاوه بر وقوع خسارت در بسیاری از شهرهای مازندران، موجب مرگ یک فرد 69 ساله آملی شد.

- حل مشکل سیل در بلده با احداث سیل بند در مناطق بالادست مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مشکل سیل بلده قدیمی است و در سال های اخیر سیلاب در شهر بلده از سمت غرب وارد این شهر می شده است، اظهار کرد: خوشبختانه با کار کارشناسی صورت گرفته در دره های سیل خیز و همچنین رودخانه ها اعتبارات لازم برای احداث سیل بندها اختصاص داده شده که این مهم مانع از وقوع سیلاب شده است.

رازجویان تصریح کرد: 6 سیل بند با اعتبار 300 میلیون تومانی مدیریت بحران در مناطق بالادست بلده احداث شده که این سیل بندها روند شتاب سیلاب ها و بارش شدید را متوقف کرده است.

وی اظهار کرد: سیل بندها مانع از خسارت فراوان در بلده شده، بارش شدید در 24 ساعت گذشته تنها موجب آبگرفتگی شده است، به دلیل کنده کاری شرکت گاز این مهم رخ داده که به نوعی از بروز سیلاب ها به طور کامل در شهر بلده جلوگیری شده است.

خسارت بارش شدید باران در ارتفاعات رامسر فرماندار رامسر از خسارت شدید باران به 2 روستا در ارتفاعات منطقه جنت رودبار این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بارش شدید باران در ارتفاعات رامسر

خسارت بارش شدید باران در ارتفاعات رامسر