مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-16سياسي

جلسات کمیسیون راهبردی شورای عالی فضایی هر دو هفته برگزار می شود


از این پس جلسات کمیسیون راهبردی شورای عالی فضایی هر دو هفته یکبار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی براری در توییتر نوشت: در بیستمین جلسه کمیسیون راهبردی شورای عالی فضایی علاوه بر بررسی نهایی مصوبات جلسه قبل، مقرر شد این جلسه هر دو هفته یکبار برگزار شود.

وی گفت: همچنین مقرر شد علاوه بر ارائه گزارش برنامه های بازیگران عرصه فضایی کشور، راهبردهای حوزه های مختلف زنجیره فضایی نیز بررسی شود.

به گفته رییس سازمان فضایی ایران، در جلسه نوزدهم کمیسیون راهبردی شورای عالی فضایی که دو هفته پیش برگزار شد، نقشه راه توسعه ماهواره بر و ایستگاه های پرتاب به تحلیل و بررسی گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، جلسات کمیسیون راهبردی شورای عالی فضایی به ریاست آذری جهرمی وزیر ارتباطات و با حضور اعضای حقیقی شورای عالی فضایی و اعضای این کمیسیون برگزار می شود.

این درحالی است که شورای عالی فضایی سالهاست که تشکیل نشده است و با وجودی که طبق مصوبه هیئت وزیران در سال 83 مقرر شد که شورای عالی فضایی برای سیاستگذاری استفاده از فناوری های فضایی و ایجاد هماهنگی های لازم میان تمامی دستگاه های ذی ربط ، به ریاست رییس جمهور حداقل 2 بار در سال تشکیل جلسه دهد اما طی این سالها تنها 3 بار تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات کمیسیون راهبردی شورای عالی فضایی هر دو هفته برگزار می شود

جلسات کمیسیون راهبردی شورای عالی فضایی هر دو هفته برگزار می شود