مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-16بين الملل

خودزنی موصاد در «تهران» با سند «من تروریستم»


این روزها مینی سریالی اسراییلی تهران در فضای مجازی پخش میشود، سریالی که تولید شبکه کان 11 رژیم صهیونیستی است و تاکنون 6 قسمت از سریال صهیونیستی تهران از این شبکه معاند پخش شده است.

- موصاد با ساخت اثری در پی نشان دان قدرت پوشالی خود است اما غافل از این که با پرداختن غیرواقعی به اتفاقات ایران، وجود شخصیت های ایرانی با لهجه های عجیب وغریب و مهم تر از همه اعتراف به هویت واقعی، نه تنها در اهداف اصلی خود موفق نبوده اند بلکه یک سند معتبر برای اثبات تروریست بودن به جا گذاشته اند.

گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری دانشجو: این روزها مینی سریالی اسراییلی تهران در فضای مجازی پخش میشود، سریالی که تولید شبکه کان 11 رژیم صهیونیستی است و تاکنون 6 قسمت از سریال صهیونیستی تهران از این شبکه معاند پخش شده است.

سازندگان این مینی سریال تلویزیونی که به موضوع نبرد اطلاعاتی موساد اسراییل و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می پردازد برای ارتقای کیفی سریال خود با هزینه های نجومی، گروهی حرفه ای را در کنار هم جمع کرده است بطوری که یکی از دو نویسنده این مینی سریال، موشه زوندر است.

کسی که فائودا ، سریال پرمخاطب سال 2015 شبکه نتفلیکس را هم نویسندگی کرده است و در کنار وی از چهره های برجسته ای از سینمای هالیوود همچون نوید نگهبان و شان توب نیز به ایفای نقش پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودزنی موصاد در «تهران» با سند «من تروریستم»

خودزنی موصاد در «تهران» با سند «من تروریستم»