مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-16ورزشي

سایت تیراندازی در مجموعه ورزشی 22 گولان راه اندازی می شود


مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: با قول مساعد استاندار کردستان یک سایت تیراندازی در ورزشگاه 22 گولان تا پایان سال راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد جو لایی صبح امروز در مجمع انتخابی هیأت تیراندازی کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: تیراندازی در کردستان نسبت به دیگر استان ها عقب افتادگی دارد که دلیل آن هم نبود زیرساخت ها است.

وی با اشاره به وجود استعدادهای بی شمار در تمامی رشته های ورزشی از جمله تیراندازی، عنوان کرد: در صورت ارتقا زیرساخت ها می توان به شناسایی و پرورش استعدادها امیدوار بود.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای راه اندازی سایت تیراندازی در کردستان، افزود: با قول مساعد استاندار کردستان امیدواریم بتوانیم یک سایت تیراندازی را در ورزشگاه 22 گولان تا پایان سال برای استفاده ورزشکاران راه اندازی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: همزمان با این مهم و در سایه حمایت های مسئولان استانی، مبلغی هم برای خریداری کردن تجهیزات تحول هیأت تیراندازی تخصیص داده خواهد شد.

وی ضمن اشاره به لزوم برنامه ریزی برای شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی در استان کردستان، عنوان کرد: تا سایت تیراندازی راه اندازی نشود نمی توانیم شاهد کشف استعدادها در استان کردستان باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت تیراندازی در مجموعه ورزشی 22 گولان راه اندازی می شود

سایت تیراندازی در مجموعه ورزشی 22 گولان راه اندازی می شود