مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-16حوادث

جنایت در کوهدشت ، دستگیری در دلگان


فرمانده انتظامی شهرستان دلگان گفت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان عامل قتل 2 برادر کوهدشتی پس از 15 ماه فرار به دام افتاد.

- غلامرضا نورا در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان گفت: با دریافت نیابت قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهر ستان کوهدشت استان لرستان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در شهرستان دلگان تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی این پرونده قضایی مشخص شد بیست و هفتم فروردین ماه سال گذشته 2 برادر در یکی از روستاهای حاشیه شهر کوهدشت بر اختلافات ملکی و کشت و کار در مزرعه با 2 برادر درگیر می شوند.

در این ماجرا پس از مجروح شدن برادر قاتل با اسلحه کلاش طرف مقابل، متهم اسحله کلاش آنها قاپیده و آنها را به رگبار بسته و از آن مدت در شهرهای مختلف کشور متواری بوده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان با یک سری تحقیقات گسترده میدانی متهم 27 ساله را که به عنوان فروشنده در یک مغازه موبایل فروشی در خیابان امام خمینی (ره) این شهر مخفیانه مشغول به کار بود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ نورا تصریح کرد: متهم به قتل در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقام قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت در کوهدشت ، دستگیری در دلگان

جنایت در کوهدشت ، دستگیری در دلگان