مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-16سياسي

گند زدایی و ضدعفونی بیمارستان «امید» مهرستان با کمک سپاه انجام شد


بسیجیان تیم جهادی پدافند زیستی سردار شهید «غلامعلی کفاش» مهرستان در اقدامی جهادی بیمارستان، ادارات و دیگر نقاط سطح این شهر را گند زدایی و ضدعفونی کردند.

- مهرستان - فرمانده سپاه مهرستان گفت: بسیجیان تیم جهادی پدافند زیستی سردار شهید غلامعلی کفاش مهرستان در اقدامی جهادی بیمارستان، ادارات و دیگر نقاط سطح این شهر را گند زدایی و ضدعفونی کردند.

سرهنگ حسین نکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با هدف کمک به مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به مراکز درمانی و حساس شهرستان مهرستان عملیات ضد عفونی و همچنین توزیع ماسک در بین مراجعه کنندگان و سطح شهر توسط بسیجیان انجام شد.

وی افزود: رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و بی توجهی به طرح فاصله گذاری اجتماعی سبب می شود تا موفقیت های به دست آمده در کنترل این بیماری شکننده و مقطعی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: برای شکست بیماری کرونا لازم است همچنان این ویروس را جدی بگیریم و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم و کمتر از منزل خارج شویم و همچنین فاصله اجتماعی را رعایت کنیم.

کاظم آریان رییس بیمارستان امید شهرستان مهرستان هم در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: هر چند می دانیم مردم این روزها با توجه به اعمال برخی محدودیت های بهداشتی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گند زدایی و ضدعفونی بیمارستان «امید» مهرستان با کمک سپاه انجام شد

گند زدایی و ضدعفونی بیمارستان «امید» مهرستان با کمک سپاه انجام شد