مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-16اجتماعي

بهزیستی بیرجند روزانه سرپناه چند کارتن خواب می شود؟


مرکز سرپناه شبانه با ظرفیت 25 نفر مخصوص معتادان پرخطر و کارتن خواب است که به طور میانگین 15 نفر به این مرکز مراجعه می کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر بهزیستی بیرجند گفت: مرکز سرپناه شبانه با ظرفیت 25 نفر مخصوص معتادان پرخطر و کارتن خواب است که به طور میانگین 15 نفر به این مرکز مراجعه می کنند.

حسن شرفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته 218 نفر معتاد متجاهر به بهزیستی بیرجند ارجاع داده شدند که بهزیستی به آنان خدمات ارائه کرده است.

وی افزود: طی سال گذشته طرح غربالگری اختلالات ژنتیک 15 تا 25 سال برای 497 نفر اجرا شد، افزود: طی سال گذشته 158 کودک در مهدکودک های بیرجند کمک هزینه شهریه دریافت کردند.

مدیر بهزیستی بیرجند بیان کرد: طی سال گذشته همچنین طرح توزیع یک وعده غذای گرم در 11 روستا مهد بیرجند اجرا و 562 کودک تحت پوشش طرح توزیع یک وعده غذای گرم قرار گرفتند.

شرفی ادامه داد: سال گذشته 16 هزار و 665 کودک در برنامه غربالگری و تشخیص زود هنگام تنبلی چشم و سایر اختلالات بینایی کودکان 3 تا 6 سال غربال شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حوزه پیشگیری 38 مرکز غیردولتی فعال هستند، تصریح کرد: مرکز سرپناه شبانه با ظرفیت 25 نفر مخصوص معتادان پرخطر و کارتن خواب است که به طور میانگین 15 نفر به این مرکز مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی بیرجند روزانه سرپناه چند کارتن خواب می شود؟

بهزیستی بیرجند روزانه سرپناه چند کارتن خواب می شود؟