مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-16ورزشي

اسبقیان: مجوز برگزاری اردوهای معلولان را نداریم


رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: تا زمانی که شرایط کشور از نظر بیماری کرونا به حالت عادی برنگردد، اجازه برگزاری اردوهای ورزشکاران معلول را نخواهیم داشت.

- رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: تا زمانی که شرایط کشور از نظر بیماری کرونا به حالت عادی برنگردد، اجازه برگزاری اردوهای ورزشکاران معلول را نخواهیم داشت.

محمد شروین اسبقیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی نشستی که با مصطفی مدبر، قبادی و سید جواد نگارنده اعضای اصلی هیات رییسه فدراسیون و محمود خسروی وفا عضو افتخاری هیات رییسه فدراسیون جانبازان و معلولان داشتیم برنامه 4 ساله آینده فدراسیون مصوب شد و اعضای هیات رییسه فدراسیون اختیار عزل و نصب روسای انجمن های ورزشی جانبازان و معلولان را به رییس فدراسیون واگذار کردند.

وی گفت: در جلسه هیات رییسه فدراسیون همچنین حسین رضازاده و بیژن ذوالفقار نسب که پیش از این سرپرست انجمن وزنه برداری و فوتبال هفت نفره بودند به عنوان رییس انجمن معرفی شدند.

اسبقیان با اشاره به تغییرات در ریاست انجمن ورزش شنا معلولان خاطرنشان کرد: با تصمیم اعضای هیات رییسه فدراسیون محمد حسین اقبالی که در گذشته نیز ریاست شنای انجمن معلولان را بر عهده داشت، به عنوان سرپرست انجمن شنا معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسبقیان: مجوز برگزاری اردوهای معلولان را نداریم

اسبقیان: مجوز برگزاری اردوهای معلولان را نداریم