مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-16سياسي

شورای فردیس به سمت انحلال پیش می رود؟!


حواشی و درگیری در شورای شهر فردیس تمام شدنی نیست، بیش از سه سال از عمر نخستین شورای شهر می گذرد اما هنوز انتخاب شهردار فردیس در سایه بلاتکلیفی است و شهرداری توسط سرپرست مدیریت می شود! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، شورای فردیس از ابتدای تشکیل به دلیل تقابلات گروه های 4 و 5، دچار تلاطم بوده و اگرچه در طول زمان، چینش برخی اعضا بر صفحه بازی جابجا شده، اما اکنون عملا تقابلات با شدت بیشتری ادامه دارد تا جایی که این خودرایی ها، نه تنها جایگاه نمایندگان مردم، بلکه جایگاه اولین دوره شورای فردیس را تهدید می کند.

پس از  استیضاح خسروزاده شهردار فردیس و کاندیداتوری ناگهانی رضا اسماعیلی ذبیحی برای کسب این سمت،  شالوده اصلی گروه ها بهم خورد و پس از آن شاهد بازی تکراری تعطیلی چندین جلسه شورا و حالا عدم حضور و غیبت برخی اعضا و از حد نصاب افتادن جلسات شورا هستیم.

طبق قانون غیبت اعضای شورا در 6 جلسه متوالی، تعلیق عضو شورا را به همراه خواهد داشت و در نهایت با تعلیق این افراد، شورا به سمت انحلال پیش می رود که این امر نه شکست اولین دوره شورا، بلکه شکست جایگاه این نهاد مردمی و شکست اعتماد مردم است.

امروز و در جلسه 284 شورای فردیس که با موضوع انتخاب شهردار برگزار  شد، سه عضو شورا غایب و یکی از آنها در مرخصی بود  و موجب شد بازهم  نشست شورا از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فردیس به سمت انحلال پیش می رود؟!

شورای فردیس به سمت انحلال پیش می رود؟!