مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-15سياسي

عملکرد شورای نگهبان موجب ناامیدی دشمن است


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به هر میزان که ناظران و عوامل شورای نگهبان وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، یاس دشمنان بیشتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حمیدرضا مؤمنی در دیدار مسؤول نظارت و بازرسی شورای نگهبان قشم به مناسبت 26 تیر با وی، عملکرد این نهاد در جزیره قشم را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات سال گذشته در صحت و سلامت کامل، افزود: شورای نگهبان با نظارت مستقل و مفید بر عرصه انتخابات، مسیر رشد و ترقی جامعه را به دوش می کشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این نهاد همواره با اقتدار در حراست از قانون و کیان ملی و صیانت از نظام و پاسداری از رای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نحو موثری نقش آفرینی کرده است.

مؤمنی ادامه داد: اگر  بخواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم باید در برگزاری انتخاباتی سالم تلاش فراوانی صورت پذیرد و شرایط را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم کرد.

وی اضافه کرد: تامین امنیت و سلامت انتخابات به عنوان ارکان مهم برگزاری انتخابات، موجب حضور تاثیرگذار و پرشور مردم قشم شده که ثبات بیشتر منطقه از ثمرات این حضور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد شورای نگهبان موجب ناامیدی دشمن است

عملکرد شورای نگهبان موجب ناامیدی دشمن است