مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 17:352020-07-15اقتصادي

70 درصد شهرهای مازندران قرمز شدند/افزایش میزان بستری بیماران


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 60 تا 70 درصد شهرستان های استان قرمز کرونایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، درحالی مازندران روزهای پایانی پنجمین ماه از شیوع ویروس در انتظار مسافران نیست.

*70درصد شهرهای مازندران قرمز شدند براساس گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران،  60 تا 70 درصد شهرستان های استان قرمز شده است و به دلیل نزدیکی شهرهای استان مراودات مردم زیاد بوده و از قبل نیز قرمز شدن استان را پیش بینی کردیم و هشدارهای لازم را دادیم .

موسوی با بیان اینکه براساس قانون اگر یک واحد صنفی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرد می توان آن را پلمب کرد، بر غیرقانونی بودن برگزاری هر نوع مجلسی تاکید کرد و گفت: باید سیستمی راه اندازی شود که  با افرادی که در ویلاها و خانه ها مجلس عروسی، تولد و ترحیم می گیرند برخورد شود.

*نیازمند کارهای ضربتی هستیم این مسؤول با بیان اینکه الان نیازمند کارهای ضربتی هستیم، گفت: اقدامات انجام شده برای کنترل بیماری بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

*تعداد بیماران بستری از 1000 نفر گذشت وی افزود: درهمین مدت تعداد 148 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد شهرهای مازندران قرمز شدند/افزایش میزان بستری بیماران

70 درصد شهرهای مازندران قرمز شدند/افزایش میزان بستری بیماران