مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 17:152020-07-15سياسي

سردار سلیمانی: جلوی تبلیغ جمهوری اسلامی قلابی می ایستیم


ییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جلوی تبلیغ جمهوری اسلامی قلابی می ایستیم، گفت: همه باید مراقبت کنیم تا به قول رهبر انقلاب، جمهوری اسلامی کاریکاتوری و قلابی تبلیغ نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست شورای مرکزی جنبش استادی بسیج ایران (جابا)  که با عنوان معماری جنبش استادی بسیج ایران در دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان این که در دوران اخیر سه جهان بینی پیش  روی بشریت قرار داشته است، افزود: یک جهان بینی پیش روی بشر مسیری بود که از سوی کمونیسم به انسان وعده داده می شد و به فروپاشی انجامید.

وی ادامه داد: جهان بینی دیگر آن که لیبرالیسم بود و اکنون می بینید که با افول مواجه گردیده و جهان بینی سوم که راهی نو پیش پای بشریت گذاشت جهان بینی الهی است که نوید بخش مردم سالاری دینی است که حاصل نتایج  انقلاب اسلامی ایران است؛ ما باید درگاه و پنجره بسیج مستضعفین را از این نقطه باز کنیم.

سردار سلیمانی گفت: مردم سالاری دینی که بسیج مظهر تحقق آن در نیروی ملت و رهبری است به معنای حقیقی آن هنوز بالفعل نشده و مختصات آن هم به مردم ما شناسانده نشده تا جایی که حتی برخی از افراد  فکر می کنند جمهوری اسلامی هم حکومتی مثل سایر حکومت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: جلوی تبلیغ جمهوری اسلامی قلابی می ایستیم

سردار سلیمانی: جلوی تبلیغ جمهوری اسلامی قلابی می ایستیم