مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 15:202020-07-15پزشكي

پیگیری جذب نیروی انسانی در مراکز درمانی گیلان/ 50 دستگاه تشخیصی اختصاص یافت


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پیگیری جذب نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان به ویژه پرستاران، گفت: 50 دستگاه تجهیزات تشخیصی به گیلان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان سالاری عصر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: طی چند ماه گذشته با شیوع ویروس کرونا بسیاری از نقاط ضعف حوزه بهداشت و درمان گیلان نمایان و امکانات و اعتبارات خوبی جذب شد.

وی به پیگیری های انجام شده برای جبران عقب ماندگی در حوزه بهداشتی استان گیلان اشاره کرد و افزود: در همین راستای دیدارهایی با مسئولان ارشد وزارت بهداشت و درمان انجام شده و موارد مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: پیگیری جذب نیروی انسانی ازجمله پرستاران فعال در زمان کرونا و افزایش اعتبارات درمانی از جمله مواردی است که در این دیدارها به آنها اشاره شده است.

وی با تخصیص دو دستگاه سونوگرافی و یک دستگاه CT اسکن به ناوگان تشخیص پزشکی گیلان از سوی هیأت امنا صرفه جویی ارزی اشاره کرد و ادامه داد: یک دستگاه سونو گرافی به بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا، یک دستگاه سونو گرافی به بیمارستان رسالت ماسال و یک دستگاه CT اسکن نیز به یکی از بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جذب نیروی انسانی در مراکز درمانی گیلان/ 50 دستگاه تشخیصی اختصاص یافت

پیگیری جذب نیروی انسانی در مراکز درمانی گیلان/ 50 دستگاه تشخیصی اختصاص یافت