مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 15:202020-07-15سياسي

صنعتگران عین2 اهواز ساماندهی می شوند/نقش کمرنگ دولت درمناطق محروم


رییس میراث فرهنگی شهرستان اهواز گفت: زنان علاقمند به تولید صنایع دستی در منطقه عین 2 پس از بررسی آثارشان مورد حمایت میراث فرهنگی قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در نشست رییس میراث فرهنگی شهرستان اهواز با نماینده فعالان صنایع دستی منطقه عین دو و یکی از فعالان میراث فرهنگی خوزستان برای ساماندهی صنعتگرانِ منطقه عین 2 و مناطق کم برخوردار بحث و تبادل نظر شد.

تبار قریب، رییس میراث فرهنگی شهرستان اهواز در نشست با نماینده صنعتگران منطقه عین 2 گفت: ظرفیت های خوبی در مناطقی همچون عین دو در زمینه صنایع دستی وجود دارد که نیاز به به آموزی دارند و ما می توانیم با صدور کد و کارت شناسایی برای آنها به مرور تسهیلات ویژه ای برایشان در نظر بگیریم.

قریب افزود: تعدادی از نمونه کارهای صنعتگران این محله از جمله البسه محلیِ زنان، رودوزی و حصیربافی را دیدم که دارای ذوق هنری زیبایی هستند و لازم است از آنها حمایت شود و دوره های تکمیلی برای افزایش مهارتشان را سپری کنند.

وی اظهار کرد: اکنون مراحل ثبت نام این فعالان با همراهی خانم جنادله که رابط ما و صنعتگران عین 2 است در دستور کار قرار گرفته و از این فعالان برای شرکت در کلاس های رایگان مجازی که در 10 رشته قرار است برگزار شود نیز دعوت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتگران عین2 اهواز ساماندهی می شوند/نقش کمرنگ دولت درمناطق محروم

صنعتگران عین2 اهواز ساماندهی می شوند/نقش کمرنگ دولت درمناطق محروم