مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 12:102020-07-15بين الملل

نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین: الحاق کرانه باختری را به رسمیت نمی شناسیم


نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین اعلام کرد، اتحادیه اروپا طرح اشغال اراضی کرانه باختری یا هر طرح یکجانبه دیگری مانند آن را به رسمیت نخواهد شناخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سوین کوهن فن بورگسدورف نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین امروز (چهارشنبه) با صبری صیدم معاون دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح در رام الله دیدار داشت.

بر اساس گزارش خبرگزاری سما ، بورگسدورف گفت: اتحادیه اروپا طرح الحاق یا هر اقدام یکجانبه دیگری که به روند صلح ضربه بزند و منطقه را به خشونت بکشاند، به رسمیت نخواهد شناخت.

وی تأکید کرد، کشورهای عضو اتحادیه اروپا در کنار ملت فلسطین و حقوق آن در ایجاد دولت مستقل فلسطینی در مرزهای 1967 ایستاده اند.

صیدم نیز به نوبه خود نماینده اتحادیه اروپا را در جریان خطرات تهدیدات رژیم صهیونیستی برای اشغالی اراضی و تأثیر آن بر روند صلح و نیز پیامدهای منطقه ای داخلی و بین المللی آن قرار داد.

وی تأکید کرد، تشکیلات خودگردان و گروه های فلسطینی در صفی واحد در برابر طرح های رژیم صهیونیستی که مورد حمایت آمریکا هم هست، ایستاده اند.

اخیرا 11 وزیر خارجه اروپایی در نامه ای خواستار مشخص شدن گزینه های این اتحادیه برای بازداشتن تل آویو از اجرای این طرح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین: الحاق کرانه باختری را به رسمیت نمی شناسیم

نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین: الحاق کرانه باختری را به رسمیت نمی شناسیم