مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-15سياسي

امیدآفرینی و محرومیت زدایی اولویت نخست جهادگران است


فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به اهمیت اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: این قرارگاه در مسیر محرومیت زدایی و امیدآفرینی به عنوان اولویت نخست جهادگران در حال حرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سردار ابوالقاسم چمن هر امروز در آیین تکریم و معارفه جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به اهمیت فعالیت های جهادی اظهار کرد: جهاد همواره ادامه دارد که نمونه آن جهاد و مبارزه با نفس است، و جهاد در عرصه های دیگر نیز بستگی به مهیا شدن شرایط آن دارد.

وی  محرومیت زدایی در کشور را ازجمله جهادهای دارای اولویت در کشور بیان کرد و گفت: جهادگران و دوست داران جهاد در کشور باید رفع محرومیت از نقاط مختلف کشور و کمک به محرومین را در بالاترین اولویت خود قرار دهند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی همچنین راه اندازی قرارگاه های پیشرفت و آبادانی در کشور را ثمره توجه به هدایت ها و بیانات رهبر انقلاب تشریح کرد و گفت: قدم گذاشتن در مسیر جهاد نیازمند ایمان و اراده والاست اما نباید به بهانه های مختلف از این کار دوری کرد و باید شانه در زیر اقدامات جهادی گذاشت.

چمن با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: امیدآفرینی ازجمله اولویت های جهاد امروز در کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی و محرومیت زدایی اولویت نخست جهادگران است

امیدآفرینی و محرومیت زدایی اولویت نخست جهادگران است