مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-15اقتصادي

عملکرد بانک ها در مقابله با کرونا مناسب نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: در حوزه ادارات، بانک ها به عنوان ضعیف‎ ترین ادارات هستند که پروتکل های بهداشتی در آن جدی گرفته نمی شود و ما به شدت از این موضوع گلایه مندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمیته های ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس انجام شده که 28 درصد مورد آن مثبت بوده است، گفت: درباره تهیه ماسک و مواد ضدعفونی باید برنامه ریزی لازم انجام شود تا واحدهای تولیدی فعال باشد و ماسک ارزان قیمت در اختیار مردم فرار بگیرد و قیمت ها متعادل باشد و وزارت صمت موکلف به پیگیری این موضوع شده است.

حبیبی اضافه کرد: ایستگاه های توزیع ماسک در محل شهر راه اندازی شود که مقرر شده است این امر از سوی سازمان تبلیغات اجرایی شود.

وی مطرح کرد: در حوزه ادارات، بانک ها به عنوان ضعیف ترین ادارات هستند که پروتکل های بهداشتی در آن جدی گرفته نمی شود و ما به شدت از این موضوع گلایه مندیم و درخواست داریم از مدیران بانک هایی که این پروتکل ها را رعایت نمی کنند به ما معرفی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین یادآور شد: بیشترین تلفات نیز بعد از بهداشت و درمان بانک ها بوده است و توبیخ مدیران این واحد درس عبرتی برای دیگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بانک ها در مقابله با کرونا مناسب نیست

عملکرد بانک ها در مقابله با کرونا مناسب نیست