مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-15سياسي

دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت عمومی بدون اغماض برخورد می کند


با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نورالله قدرتی رییس کل دادگستری استان ظهر چهارشنبه با حضور دادستان مرکز، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان قضایی استان از روند اجرای طرح ارتقا امنیت استان بازدید کرد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در جریان این بازدید گفت: برقراری امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و بدون شک این دو دستگاه در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر و هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: یکی از عواملی که موجب می شود تا امنیت روانی و اجتماعی جامعه آسیب ببیند بحث سرقت است و بیشترین ورودی پرونده های دستگاه قضایی از حیث تعداد در پرونده های کیفری بحث سرقت های خرد است.

مقام ارشد قضایی استان افزود: به منظور افزایش امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت های خرد و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی فاتح و ناامن سازی محل های خرید و فروش اموال مسروقه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت عمومی بدون اغماض برخورد می کند

دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت عمومی بدون اغماض برخورد می کند