مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-15سياسي

ضرورت تولید محتوا با موضوع فداکاری


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به مسأله محور بودن اغلب برنامه های فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: هم اکنون باید ضمن شناسایی ظرفیت ها در جهت تولید محتوا با موضوع فداکاری حرکت کرد.

- در مراسم تقدیر از دست اندرکاران نهمین آیین تندیس فداکاری تأکید شد ضرورت تولید محتوا با موضوع "فداکاری" معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به مسأله محور بودن اغلب برنامه های فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: هم اکنون باید ضمن شناسایی ظرفیت ها در جهت تولید محتوا با موضوع فداکاری حرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی علیزاده در مراسم تقدیر از دست اندر کاران نهمین آیین اعطای تندیس فداکاری در محل کافه کتاب دارالقرار با تأکید مجدد بر اینکه همه برنامه های فرهنگی جهاد اعم از جشنواره ها و مسابقات مسأله محور هستند، اظهار کرد: شرایط امروز و کرونا نشان داد که فداکاری موضوع مهمی در زندگی افراد است که بر زندگی یکدیگر تأثیرگذار است.

وی با اعتقاد به اینکه هنوز از همه ظرفیت های تندیس فداکاری استفاده نشده، افزود: باید در طول سال از تولید محتوا، اطلاع سازی و تولید محتوا با هدف فرهنگسازی در دانشگاه استفاده شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه هم اکنون و با شیوع ویروس کرونا ظرفیت جدیدی برای پذیرش موضوع فداکاری در جامعه ایجاد شده است، افزود: در گذشته با مباحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تولید محتوا با موضوع فداکاری

ضرورت تولید محتوا با موضوع فداکاری