مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-15اقتصادي

اختصاص 150میلیارد تومان به پروژه های آبیاری نوین استان اصفهان


معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار از منابع آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی به پروژه های آبیاری نوین استان اصفهان در سال گذشته خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مراد اکبری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از قنات های شهرستان شهرضا از اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار از منابع آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی به پروژه های آبیاری نوین استان اصفهان در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: از این میزان 109 میلیارد تومان در بحث آبیاری تحت فشار هزینه شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 6 هزار هکتار آبیاری نوین در استان اصفهان اجرا شد، ادامه داد: امسال نیز تاکنون هزار هکتار اجرا شده و هزار و 500 هکتار دیگر در دست اجراست.

معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: این طرح ها را از مصادیق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است و استفاده بهینه از منابع آب موجود وظیفه همگانی است.

غارت 10 هزار میلیارد متر مکعب آب توسط چاه های غیر مجاز اکبری در ادامه با بیان اینکه 400 هزار حلقه چاه مجاز و 350 هزار حلقه چاه غیر مجاز در کشور وجود دارد، ابراز تأسف کرد و گفت: چاه های غیر مجاز سالانه بیش از 10 هزار میلیارد مترمکعب از منابع آب زیرزمینی را به غارت می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 150میلیارد تومان به پروژه های آبیاری نوین استان اصفهان

اختصاص 150میلیارد تومان به پروژه های آبیاری نوین استان اصفهان