مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-15سياسي

31 پروژه در سامانه تقاضا و عرضه پژوهش به اتمام رسید


مسئول امور پژوهش و فناوری تقاضا محور دبیرخانه شورای عالی عتف گفت: 31 پروژه پژوهش و فناوری در سال 1398 در سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) خاتمه یافت.

- مسئول امور پژوهش و فناوری تقاضا محور دبیرخانه شورای عالی عتف گفت: 31 پروژه پژوهش و فناوری در سال 1398 در سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) خاتمه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه شورای عالی عتف، پیام چینی فروشان در خصوص سامانه ساتع گفت: سامانه ساتع با هدف رفع نیازمندی ­ها و مشکلات فناورانه دستگاه­ های اجرایی کشور توسط توانمندی ­های پژوهش و فناوری موجود در دانشگاه­ ها، پژوهشگاه­ ها، شرکت ­های دانش بنیان و واحدهای فناور کشور در دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری طراحی و راه ­اندازی شده است.

مسئول امور پژوهش فناوری تقاضا محور دبیرخانه شورای عالی عتف در ادامه افزود: این سامانه بستری جهت تبادل فناوری و تسهیل فرایند ارتباط میان عرضه­ کنندگان فناوری و متقاضیان آنهاست که باعث تغییر رویکرد فعالیت­ های علمی و پژوهشی کشور به مسئله محوری، ایجاد فضای مناسب برای شکل­ گیری اقتصاد دانش بنیان، انتقال نتایج دستاوردهای پژوهشی از مراکز علمی و پژوهشی و شرکت­ های دانش بنیان داخلی به صنایع کشور می ­شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 پروژه در سامانه تقاضا و عرضه پژوهش به اتمام رسید

31 پروژه در سامانه تقاضا و عرضه پژوهش به اتمام رسید