مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-15سياسي

فراخوانی درباره «کودتای سوم اسفند»


موسسه فرهنگی و هنری قدر ولایت طی فراخوانی از اهل قلم درخواست کرد تا داستان ها و پژوهش های خود را درباره «کودتای سوم اسفند 1299» برای این موسسه بفرستند.

- موسسه فرهنگی و هنری قدر ولایت طی فراخوانی از اهل قلم درخواست کرد تا داستان ها و پژوهش های خود را درباره کودتای سوم اسفند 1299 برای این موسسه بفرستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه این موسسه آمده است: سال 1399، مصادف با یکصدمین سال کودتای سوم اسفند 1299 است.

کودتایی که دولت انگلیس توانست با حمایت از رضاخان و جمعی از روشنفکران غرب گرا، رژیم پهلوی را در ایران مستقر ساخته و سرنوشت ملت، منافع و مصالح کشور را از این طریق، در اختیار خود داشته باشد.

این مؤسسه از تمامی صاحبان قلم چه در حوزه ادبیات داستانی و چه در حوزه پژوهشی برای سنین مختلف از کودک و نوجوان تا بزرگسال دعوت می کند تا آثار خود را جهت بررسی و انتخاب و تولید در اختیار مؤسسه قرار دهند.

موضوعاتی که در زیر طرح می شود می تواند از طرف علاقه مندان در قالب رمان، نقد، پژوهش و داستان مستند به مؤسسه ارائه و سپس منتشر شود.

حداکثر زمان جهت دریافت تولیدات پایان پاییز سال جاری است تا امکان نشر آن در اسفند 1399 فراهم شود: برخورد تجدّد آمرانه رضاشاه با مطبوعات و روزنامه ها (اعم از طرفدار و مخالف).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی درباره «کودتای سوم اسفند»

فراخوانی درباره «کودتای سوم اسفند»