مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-15اقتصادي

900 هنرمند صنایع دستی کرمان بیمه اجتماعی می شوند


سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: 900 هنرمند صنایع دستی این استان برای بهره مندی از مزایای بیمه اجتماعی روستایی و عشایری به وزارت میراث فرهنگی، - ایسنا/کرمان سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: 900 هنرمند صنایع دستی این استان برای بهره مندی از مزایای بیمه اجتماعی روستایی و عشایری به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شدند.

کاظم حسین زاده در تشریح جزییات این خبر افزود: هنرمندانی که برای برخورداری از مزایای بیمه اجتماعی معرفی شدند در کارگاههای رشته هایی چون پته دوزی، گلیم بافی، قلمزنی روی مس، زیورآلات سنتی و.

مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های مذکور در مناطق محروم این استان فعال هستند، اظهار کرد: طی 2 سال گذشته تا حدودی مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی استان کرمان از طریق همکاری با صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مرتفع شده است و تاکنون 279 از هنرمندان صنایع دستی استان در این بیمه ثبت نام کرده اند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه تفاوت این بیمه با صندوق هنرمندان تامین اجتماعی، بهره مند نبودن هنرمندان و صنعتگران از دفترچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 هنرمند صنایع دستی کرمان بیمه اجتماعی می شوند

900 هنرمند صنایع دستی کرمان بیمه اجتماعی می شوند