مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-15ورزشي

نفر: باشگاه پیکان مشکل امضای چک دارد


سرپرست تیم والیبال پیکان تهران گفت: بخاطر تغییرات مکرر در هیات مدیره متاسفانه باشگاه مشکل امضای چک دارد که به همین دلیل هنوز با فدراسیون تسویه نکرده ایم.

- سرپرست تیم والیبال پیکان تهران گفت: بخاطر تغییرات مکرر در هیات مدیره متاسفانه باشگاه مشکل امضای چک دارد که به همین دلیل هنوز با فدراسیون تسویه نکرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که فدراسیون والیبال آخرین فرصت تیم ها برای تسویه حساب بدهی های گذشته خود با فدراسیون را 15 تیر ماه اعلام کرده بود، با این وجود برخی باشگاه ها هنوز بدهی های خود به فدراسیون را تسویه نکرده اند، تا اینکه بار دیگر فدراسیون اعلام کرد تیم ها تا 28 تیر ماه فرصت دارند که این طلب های فدراسیون را پرداخت کنند و جواز حضور در لیگ را بگیرند، در غیر این صورت 5 باشگاه مشخص شده نمی توانند در فصل جدید رقابت ها شرکت کنند یکی از این تیم ها، پیکان تهران است.

مهدی نفر سرپرست تیم والیبال پیکان، در این مورد به ایسنا گفت: در حقیقت برای پرداخت بدهی ها باشگاه پیکان توافقاتی با فدراسیون والیبال داشته است که در واقع این توافقات بین خود آقایان گرشاسبی و داورزنی بوده است.

در واقع از این بابت پیکان مشکلی ندارد، اما اینکه اسم پیکان هم در میان تیم های تسویه نکرده است، به این دلیل است که بخاطر تغییرات هیات مدیره باشگاه در اواخر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفر: باشگاه پیکان مشکل امضای چک دارد

نفر: باشگاه پیکان مشکل امضای چک دارد