مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-15سياسي

راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان صومعه سرا


فرماندار صومعه سرا با تأکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت خیران در حوزه آموزش و پرورش، گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز صومعه سرا راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلال سید محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: با وجود ویروس کرونا معلمان با روشن نگه داشتن چراغ آموزش نقش معلمی را ایفا کردند و شاهد ثمرات این اقدام برای جامعه آموزش و پرورش هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای برنامه آموزش و پرورش راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز است، تصریح کرد: شهرستان صومعه سرا از ظرفیت بالایی همچون وجود انسان هایی خیر برخوردار است که به مردم فکر می کنند و در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش گام بر می دارند.

فرماندار صومعه سرا افزود: امیدواریم با راه اندازی این مجمع و فعالیت آنان در راستای کمک به مسئولان و متولیان امر آموزش و پرورش نقش مهمی در راستای خدمت رسانی به دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم داشته باشند.

سید محمدی به آمادگی لازم برای بازگشایی سال تحصیلی جدید اشاره و تاکید کرد: با توجه به تعطیلی سه ماه مدارس باید با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه و رعایت پروتکل های بهداشتی و برنامه ریزی مدون و منظم خودمان را برای سال تحصیلی جدید آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان صومعه سرا

راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان صومعه سرا