مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-15اقتصادي

دژپسند: با گمرک مطلوب و هوشمند فاصله داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از گمرک ایران، فرهاد دژپسند در نشست با رییس کل و معاونین گمرک ضمن تشکر از عملکرد رو به جلوی گمرک اظهار داشت: - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اگر چه با گمرک مطلوب و هوشمند فاصله داریم، اقدامات مناسبی در پیاده سازی رویه های هوشمند و نوین صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از گمرک ایران، فرهاد دژپسند در نشست با رییس کل و معاونین گمرک ضمن تشکر از عملکرد رو به جلوی گمرک اظهار داشت: گمرک در 20 ماه گذشته شاهد تحولات خوبی بوده است، اگر چه با گمرک مطلوب و هوشمند فاصله دارد، اما در حوزه خدمات رسانی به مشتریان و خدمات گیرندگان، ضمن حفظ اصول و وظایف قانونی، اقدامات مناسبی در پیاده سازی رویه های هوشمند و نوین داشته است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: اگرچه دستاورد های گمرک در همه حوزه ها چشم گیر بوده و این اقدامات، به ناگاه ایجاد نشده و بهبود در روش ها و ساختارها، حرکت ها و تحول در گمرک با تلاش همکاران از سال های گذشته شروع شده و تاکنون ادامه دارد.

دژپسند تاکید کرد: اگر امروز خدمات گیرندگان و مسئولین قدردان گمرک هستند باید بیشتر تلاش کرد و دستاورد های خوب را با تلاش و دقت بیشتر و همدلی مدیران و کارشناسان حفظ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دژپسند: با گمرک مطلوب و هوشمند فاصله داریم

دژپسند: با گمرک مطلوب و هوشمند فاصله داریم