مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-15سياسي

نگاه شورای نگهبان به انتخابات فراجناحی است


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان جنوبی گفت: از آنجایی که شورای نگهبان به عنوان یکی از مؤثرترین نهادهای انقلاب اسلامی در انتخابات مختلف به وظیفه شرعی و قانونی خود فراجناحی عمل کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی محمدی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: بعد پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای حفظ نظام جمهوری اسلامی دستور تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را صادر کردند و در ماده 99 قانون اساسی نیز دیده شد.

وی افزود: وظیفه شورای نگهبان نظارت بر حسن اجرای انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر مصوبات قوه مقننه است.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان جنوبی تصریح کرد: از آنجایی که شورای نگهبان به عنوان یکی از مؤثرترین نهادهای انقلاب اسلامی در انتخابات مختلف به وظیفه شرعی و قانونی خود فراجناحی عمل کرده، مورد هجمه دشمنان اسلام و نظام بوده است.

محمدی از همکاری قریب بر چهار هزار نفر ناظر افتخاری با مجموعه شورای نگهبان، یادآور شد: شبکه نظارتی شورای نگهبان به طور دائمی فعال است و همواره در دوره های آموزشی حضوری و بستر فضای مجازی شرکت می کنند و برای فراخوانی در همه حال آمادگی لازم را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه شورای نگهبان به انتخابات فراجناحی است

نگاه شورای نگهبان به انتخابات فراجناحی است