مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-15فرهنگي

2 انیمیشن ایرانی در جشنواره هیروشیما/ «دایره مینا» نقد می شود


انیمیشن کوتاه «خرچنگ» همراه با پویانمایی «گرگم و گله می برم» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به هجدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن هیروشیما 2020 راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، امسال در بخش مسابقه رسمی جشنواره دوسالانه انیمیشن هیروشیما، 59 فیلم از سراسر جهان در چهار گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که انیمیشن خرچنگ در گروه سه بخش مسابقه رسمی قرار دارد.

فیلم کوتاه 10 دقیقه و 50 ثانیه ای خرچنگ با تکنیک پاستل و رنگ روغن روی کاغذ و تلفیق با تکنیک روتوسکوپی در ابتدای سال 2020 در امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به پایان رسیده است.

خرچنگ داستان پسربچه ای خجالتی و منزوی است که علاقه دارد به عضو گروه تئاتر مدرسه در آید.

ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می شود نقش یک خرچنگ است.

پیش تر نیز انیمیشن گرگم و گله می برم امیرهوشنگ معین به بخش مسابقه رسمی هجدهمین جشنواره انیمیشن هیروشیما 2020 راه یافته بود و قرار است در گروه چهار این بخش به نمایش در آید.

جشنواره دوسالانه انیمیشن هیروشیما یکی از مهم ترین جشنواره های انیمیشن جهان و مورد تایید جایزه آکادمی اسکار برای فیلم های کوتاه است که امسال از 30 مرداد تا 3 شهریور 1399 (20 تا 24 آگوست 2020) بدون حضور مخاطبان در شهر هیروشیما ژاپن برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 انیمیشن ایرانی در جشنواره هیروشیما/ «دایره مینا» نقد می شود

2 انیمیشن ایرانی در جشنواره هیروشیما/ «دایره مینا» نقد می شود