مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-15فرهنگي

چرا حوزه هنری در اکران فیلم ناکام است؟!


فیلم هایی که این گروه خاص از بخش خصوصی اکران می کنند، حتی در سالن های حوزه هنری به ویژه برخی سالن های سینما کلیدی نیز پرفروش تر از فیلم هایی هستند که متعلق به حوزه هنری است یا حوزه هنری پخش آنها را برعهده گرفته است! شاید عنوان شود که علت این اتفاق، - حوزه هنری با وجود آنکه از بیشترین شمار سالن‌های سینما و پرتعدادترین صندلی سینما برخوردار است، طی سال‌های اخیر در اغلب اوقات بازی پخش و فروش را به بخش خصوصی واگذار کرده کرده است؛ رویه‌ای که می‌تواند در دوره جدید مدیریت حوزه هنری اصلاح شود، چرا که با تداوم این رویه کمتر صاحب فیلم شناخته‌شده‌ای، اکران فیلمش را به این مجموعه خواهد سپرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ قدرت در سینمای ایران به صورت عمده در اختیار سالن‌داران و پخش کنندگان است و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با در اختیار گرفتن سالن‌های سینمای تحت کنترل بنیاد مستضعفان، اکنون با بیش از 150 سالن سینما در طیف وسیعی از شهرهای ایران، روی کاغذ قدرت اول در اکران فیلم‌های سینمایی محسوب می‌شود و این وسعت سالن‌داری با وجود گسترش سالن‌سازی توسط بخش خصوصی هنوز پابرجاست.

همین قدرت بالقوه باعث شده که وقتی فیلمی از سوی حوزه هنری تحریم شده و در سالن‌های سینمای این مجموعه اکران نمی‌شود، شاهد اعتراض عوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حوزه هنری در اکران فیلم ناکام است؟!

چرا حوزه هنری در اکران فیلم ناکام است؟!