مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-15ورزشي

برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی/ انصراف دو کاندیدا


مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی درحالی آغاز شده که تاکنون دو کاندیدا از شرکت در این رقابت انتخاباتی انصراف داده اند.

- مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی درحالی آغاز شده که تاکنون دو کاندیدا از شرکت در این رقابت انتخاباتی انصراف داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش های همگانی از ساعت 10صبح روز چهارشنبه 25 تیرماه در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد و پیش از آغاز مراسم قرار بود 11 کاندیدا جهت کسب اکثریت آرا با یکدیگر رقابت کنند.

فاطمه ابولقاسمی هدشی، عباسعلی اکبری، مجتبی اصلانی مقدم، محمد بابایی، مهدی حیدری، ولی الله شجاع پوریان، رضا شجیع، شهرام علم، افشین ملایی سفید دشتی، سید شهرام میرزمانی و فرهاد نیکو خصال افراد تایید صلاحیت شده بودند که باید در روز انتخابات در این مجمع حضور پیدا می کردند که در نهایت این مجمع انتخاباتی با انصراف شجیع و شجاع پوریان همراه شده است.

گفتنی است که آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی با عدم حضور عباسعلی شهرام علم اکبری، مهدی حیدری و درج عبارت عدم حضور، در مقابل نام این افراد همراه شد و کاندیداهای باقی مانده که تعداد آن ها به شش نفر رسیده است هم اکنون در حال شرح برنامه های خود برای تصدی ریاست این فدراسیون و عنوان برخی مسائل مربوطه هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی/ انصراف دو کاندیدا

برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی/ انصراف دو کاندیدا