مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:262020-07-15اقتصادي

19 واحد تولیدی و صنعتی سمنان تجلیل شدند/تلاش برای توسعه اقتصادی


رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه بخش تولید و صنعت علیرغم تحریم ها و فشارها برای رونق اقتصادی در تلاش است، گفت: 19 واحد تولیدی و صنعتی استان تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه تأثیر فشارهای خارجی و تحریم ها طی سال های گذشته بر تولید و صنعت کشور قابل توجه بوده است، ابراز داشت: علیرغم همه مشکلات موجود، بخش صنعت و تولید باجان و دل برای توسعه اقتصادی کشور در تلاش هستند.

وی ضمن بیان اینکه به دلیل فشارهای اقتصادی، تحریم و شیوع کرونا ویروس، واحدهای صنعتی و تولیدی کشور با مشکلات فراوانی دست وپنجه نرم می کنند، افزود: تلاش شد تا در ستاد تسهیل و رونق تولید با پرداخت تسهیلات مناسب به این واحدها آن ها را به مسیر تولید بازگردانیم.

رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه جدیت مسئولان و استاندار سمنان برای گره گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید شایان تقدیر است، ابراز داشت: اجرایی شدن 75 درصد مصوبات رونق تولید و همچنین پرداخت بیش از 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بخشی از این مساعدت ها را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 واحد تولیدی و صنعتی سمنان تجلیل شدند/تلاش برای توسعه اقتصادی

19 واحد تولیدی و صنعتی سمنان تجلیل شدند/تلاش برای توسعه اقتصادی