مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-15سياسي

شفافیت، قضاوت بدون اغماض و صدور احکام عادلانه موجب رضایت عمومی خواهد شد


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان گفت: با توجه به اینکه سیستم قضایی این روزها مبارزه با فساد اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار داده شفافیت و قضاوت بدون اغماض و صدوراحکام عادلانه می تواند موجبات رضایت عمومی را فراهم آورد.

- ایسنا/کرمان رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان گفت: با توجه به اینکه سیستم قضایی این روزها مبارزه با فساد اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار داده شفافیت و قضاوت بدون اغماض و صدوراحکام عادلانه می تواند موجبات رضایت عمومی را فراهم آورد.

عباس هادی زاده امروز 25 تیرماه در جمع خبرنگاران افزود: وکلای دادگستری به عنوان یکی از بال های فرشته عدالت مسئولیت اجتماعی بسیار بزرگی در قبال جامعه و در راستای دستیابی به عدالت قضایی و آگاه سازی حقوقی مردم دارند.

وی ادامه داد: در حقیقت حیطه عمل وکیل بسیار وسیعتر از آن چیزی است که در مورد آن تصور می شود چه اینکه هر انسانی از بدو تولد تا پایان حیات نیازمند انجام امور حقوقی است که در حیطه قوانین و مقررات از اخذ شناسنامه تا تقسیم ترکه بازه ای گسترده را در بر می گیرد.

حالا در طول زندگی بارها با قوانین و امور حقوقی سروکار پیدا می کند و حتی در موارد بسیاری ناچار از مراجعه به مراجع قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت، قضاوت بدون اغماض و صدور احکام عادلانه موجب رضایت عمومی خواهد شد

شفافیت، قضاوت بدون اغماض و صدور احکام عادلانه موجب رضایت عمومی خواهد شد