مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-15سياسي

3 جرم اول در آذربایجان شرقی/ آستانه تحمل اجتماعی پایین است


دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی بر صیانت از حقوق محجورین تاکید کرد و از آنان خواست موارد حجر را برای حمایت های قانونی و تعیین قیم یا ضم امین به دادستانی اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو امروز در دیدار رییس و مسوولان اداره بهزیستی شهرستان تبریز با وی اظهار داشت: دادستانی و دستگاه قضایی استان از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نهاد بهزیستی به ویژه اقدامات پیشگیرانه آن حمایت می کند.

وی مسوولیت بهزیستی و نهادهای حمایتی در قبال کودکان بی سرپرست،  بدسرپرست و نیز افراد محجور را یاد آور شد و تصریح کرد : تحت هیج شرایطی نبایدحقوق این افراد مورد تعرض و تجاوز قرار گیرد.

علیلو با اشاره به برخی رفتارهای خشونت آمیز و ناهنجارهای موجود در جامعه گفت: ریشه بسیاری از این مشکلات در اولویت ندادن به مسایل فرهنگی و اجتماعی است که شایسته است این مهم مورد توجه سازمان ها و نهادهای مسئول به ویژه نهاد تعلیم و تربیت و بهزیستی قرار بگیرد و رویکردها مبتنی بر تقویت برنامه های آموزشی و تربیتی استوار گردد.

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی تصریح کرد: ارتقای اخلاق فردی و اجتماعی و بالا بردن آستانه تحمل مردم می تواند در کاهش و کنترل بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری اجتماعی موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 جرم اول در آذربایجان شرقی/ آستانه تحمل اجتماعی پایین است

3 جرم اول در آذربایجان شرقی/ آستانه تحمل اجتماعی پایین است