مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-15اجتماعي

بازار مبل ایران اولین بازار دوستدار محیط زیست می شود


شهردار منطقه 17 تهران با اشاره به اجرای طرح کاپ در جنوب پایتخت، گفت: بازار مبل ایران اولین بازار دوستدار محیط زیست می شود.

- محمود کلهری شهردار منطقه 17 تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اجرای طرح کاپ در این منطقه اظهار داشت: مخازن سه گانه زباله در مراکز مهم و پر تردد تهران با هدف تحقق برنامه های مدیریت شهری جهت کاهش پسماند در حال انجام است.

وی افزود: بسیاری از کشورهای جهان و شهرداری های آنها از مخازن سه گانه جهت جمع آوری پسماند استفاده می کنند که اخیراً در تهران نیز برای نصب این مخازن برنامه ریزی شده است.

شهردار منطقه 17 تهران ادامه داد: مناطق جنوبی تهران نیز از این مخازن که به سه رنگ وجود دارد، تجهیز می شود و در واقع رنگ سبز برای شیشه، آبی برای کاغذ و مقوا و زرد برای ظروف پلاستیک و فلزات در نظر گرفته شده است، همچنین این مخازن دارای کلید هستند و مخازن دیگر درون آنها تعبیه شده است.

کلهری اعلام کرد: در حال حاضر 9 سری سه تایی از این مخازن در اختیار شهرداری قرار گرفته که سه سری آن در بازار مبل یافت آباد  و یکسری آن در امامزاده حسن (ع) نصب شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه بازار مبل ایران یک بازار بین المللی و بازار شناخته شده در کشور است اجرای کاپ را از این مرکز آغاز کرده ایم و قصد داریم این بازار را به عنوان اولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مبل ایران اولین بازار دوستدار محیط زیست می شود

بازار مبل ایران اولین بازار دوستدار محیط زیست می شود