مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-15اقتصادي

در شرایط تحریم و کرونا نیاز به مدیرانی داریم که شرایط توسعه را سرعت بخشند


صبح امروز در مراسمی از زحمات اله مراد عفیفی پور تقدیر و علیرضا کرجی ران به عنوان مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان هرمزگان معرفی شد.

- /گزارش ایسنا از آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان/ در شرایط تحریم و کرونا نیاز به مدیرانی داریم که شرایط توسعه را سرعت بخشند ایسنا/هرمزگان صبح امروز در مراسمی از زحمات "اله مراد عفیفی پور" تقدیر و "علیرضا کرجی ران" به عنوان مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان هرمزگان معرفی شد.

مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: ثبت رکورد جذب سرمایه گذاری در سازمان بنادر و دریانوردی در این مدت شکسته شد و توانستیم اعتماد به بخش خصوصی را به خوبی جلب کنیم.

اله مراد عفیفی پور صبح امروز (25 تیرماه) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، افزود: از همسرم که طی تمامی سال ها و در تمامی سردی و گرمی های زندگی پشتیبانم بوده تقدیر و تشکر می کنم که اگر توفیقی بوده به واسطه همراهی وی بوده است.

وی با بیان اینکه خدمتی که در این مدت در بنادر و دریانوردی هرمزگان صورت گرفته امانتی از تمامی تلاشگرانی است که طی 44 ماه مدیرکلی ام در هرمزگان به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: یکی از ارکان مهم توسعه هر جامعه ای توجه به نیروی انسانی است که اولویت بنده نیز توجه به نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط تحریم و کرونا نیاز به مدیرانی داریم که شرایط توسعه را سرعت بخشند

در شرایط تحریم و کرونا نیاز به مدیرانی داریم که شرایط توسعه را سرعت بخشند