مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-15فرهنگي

مجموعه 5 جلدی «آدامسی ها» برای کودکان منتشر شد


5 جلد آدامسی ها با نام های «دفتر قایمکی ها»، «پرواز آدامسی»، «بازی های آدامسی»، «کش بازی» و «دردسر گل گلی» و به نویسندگی زینب علیزاده و تصویرگری مهرانه جندقی روانه بازار شده است.

- 5 جلد آدامسی ها با نام های دفتر قایمکی ها ، پرواز آدامسی ، بازی های آدامسی ، کش بازی و دردسر گل گلی و به نویسندگی زینب علیزاده و تصویرگری مهرانه جندقی روانه بازار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داستان آدامسی ها در یک دنیای فانتزی و با چهار شخصیت اصلی نعنایی، زنجبیلی، آتشی، بادکنکی می گذرد که هرکدام روحیات خاص خودشان را دارند و در هر قصه با یک ماجرا و مشکل جدید روبه رو می شوند.

شخصیت های قصه با کمک دکتر موزی و کتاب قانون آدامسی ها می توانند مشکلات را پشت سر بگذارند.

پنج جلد آدامسی ها با نام های دفتر قایمکی ها ، پرواز آدامسی ، بازی های آدامسی ، کش بازی و دردسر گل گلی و به نویسندگی زینب علیزاده و تصویرگری مهرانه جندقی روانه بازار نشر شده است.

آدامسی ها تلاش کرده یک قصه دینی باشد؛ به این معنا که شاخصه های قصه بودن را رعایت کند و به مستقیم گویی و خطابه - که آسیب داستان های دینی کودک است - گرفتار نیاید.

این مجموعه با رعایت جاذبه های زیبایی شناسی روایت و استفاده از نمادهای فانتزی سعی در آموزش مفاهیم دینی و اخلاقی به مخاطب کودک دارد و به همت پژوهشکده تبلیغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه 5 جلدی «آدامسی ها» برای کودکان منتشر شد

مجموعه 5 جلدی «آدامسی ها» برای کودکان منتشر شد