مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-15سياسي

گسترش همکاری دانشگاه های سمنان و تایوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، در راستای گسترش همکاری های علمی بین المللی و به منظور ایجاد فرصت تبادل دستاوردهای علمی استادان و دانشجویان دانشگاه سمنان با همتایان خارجی تفاهم نامه همکاری آکادمیک بین دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان و مرکز تحقیقات انرژی، دانشگاه ملی تکنولوژی تایپه، تایوان (National Taipei University of Technology) منعقد شد.

دانشگاه National Taipei University of Technology جزو پنج دانشگاه برتر تایوان در حوزه مهندسی مکانیک است که دارای رتبه 201-300 بر اساس رتبه بندی معتبر شانگهای بوده و همچنین در رتبه بندی موضوعی QS دارای رتبه 151-200 است.

رییس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان گفت: این تفاهم نامه همکاری علمی با هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری و روابط بین الملل دانشگاه امضا و مبادله شد.

محمدصادق ولی پور افزود: حمایت از پروژه های مشترک در زمینه های موردعلاقه طرفین، تبادل استاد و دانشجو و جست وجوی فرصت های همکاری مشترک در زمینه های علمی و تحقیقاتی طرفین، از محورهای این تفاهم نامه است.

ولی پور با بیان اینکه این تفاهم نامه برای نخستین بار است که در این سطح امضا می شود، افزود: انعقاد تفاهم نامه های بین المللی در سطوح دانشکده ها کمک بهتری به عملیاتی شدن محورهای تفاهم نامه ها می کند و با توجه به کاهش تشریفات در شرایط تحریمی می تواند در جهت حفظ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری دانشگاه های سمنان و تایوان

گسترش همکاری دانشگاه های سمنان و تایوان