مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-15سياسي

برنامه های اقدام علمی، فناورانه و فرهنگی جهش تولید تصویب شد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب نهایی برنامه های اقدام علمی، فناورانه و فرهنگی جهش تولید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 830 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی و با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین رییسی رییس قوه قضاییه و سایر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی روز گذشته 24 تیرماه 1399 برگزار شد.

سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان این جلسه در جمع خبرنگاران در تشریح دستور و مصوبات جلسه 830 شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: دستور این جلسه ادامه بررسی سیاست ها و برنامه های اقدام علمی، فناورانه و فرهنگی جهش تولید بود که سند آن بر مبنای نظام مسائل نهادهای مربوطه در قوه مجریه و ظرفیت های اولویتی برای قوه مقننه و قضاییه تدوین شده است.

در واقع از آنجا که شورای عالی انقلاب فرهنگی یک نهاد سیاست گذار فرا قوه ای است، ظرفیتی است برای سیاست گذاری نسبت به همه ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی ایران.

وی ادامه داد: سیاست ها و برنامه های اقدام علمی، فناورانه و فرهنگی جهش تولید در شور اول کلیات آن به تصویب رسید و در شور دوم نسبت به بررسی سیاست های کلان و برنامه های اقدام به تفکیک نهادها پرداخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اقدام علمی، فناورانه و فرهنگی جهش تولید تصویب شد

برنامه های اقدام علمی، فناورانه و فرهنگی جهش تولید تصویب شد