مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-15اقتصادي

دَرهای شهربازی کرمانشاه سال آینده باز می شود


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه با اشاره به حضور سرمایه گذار جدید در پروژه شهربازی کرمانشاه گفت: فاز اول این پروژه که نصب وسایل بازی جدید است، - ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه با اشاره به حضور سرمایه گذار جدید در پروژه شهربازی کرمانشاه گفت: فاز اول این پروژه که نصب وسایل بازی جدید است، سال آینده به بهره برداری می رسد.

وحید شامبیاتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور سرمایه گذار جدید در شهربازی کرمانشاه، گفت: قرارداد با این سرمایه گذار مهرماه سال گذشته بسته شده و در حال حاضر در حال آماده سازی پروژه جهت واگذاری به این سرمایه گذار هستیم.

وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات حقوقی شهرداری با مستاجر قبلی، حکم دادگاه اولیه یک ماه پیش علیه این مستاجر گرفته شد، اما هنوز حق خروج وسایل این مستاجر از شهربازی را نداریم، بنابراین با هماهنگی با شهردار کرمانشاه وسایل بدون اینکه آسیبی ببینند جمع آوری و در گوشه ای از شهربازی دپو شده است.

وی افزود: وسایلی که متعلق به شهرداری هم بوده جمع آوری و بطور کامل از شهربازی خارج شده تا سرمایه گذار جدید بتواند کار خود را شروع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دَرهای شهربازی کرمانشاه سال آینده باز می شود

دَرهای شهربازی کرمانشاه سال آینده باز می شود