مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-15اقتصادي

هنگام خرید ماسک کد بهداشتی آن را کنترل کنید


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مردم ماسک های خود را از داروخانه ها و تجهیزات پزشکی تهیه کنند و در هنگام خرید کد بهداشتی بر روی بسته را کنترل کنند، - ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مردم ماسک های خود را از داروخانه ها و تجهیزات پزشکی تهیه کنند و در هنگام خرید کد بهداشتی بر روی بسته را کنترل کنند، که توزیع ماسک غیر بهداشتی عملی نشود.

مهدی یعقوبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی درمورد ماسک های بازیافتی، اظهار کرد: این اتفاق بسیار خطرناکی است و کلیه مجموعه ها، نظارت ها، کنترل ها و اینکه این نوع ماسک ها در کجا و چه محله هایی قرار است به فروش برسد را درگیر خواهد کرد و با توجه به انتشار این نوع فیلم ها باید نظارت و کنترل بر این امر بیشتر شود.

وی افزود: عرضه ماسک های بهداشتی در داروخانه ها و مکان هایی که مجوز دارند تحت نظارت بهداشت و همراه با کد بهداشتی صورت می گیرد.

مردم نیز باید توجه داشته باشند که ماسک های خود را از داروخانه ها و تجهیزات پزشکی تهیه کنند و در هنگام خرید کد بهداشتی بر روی بسته ماسک ها را کنترل کنند.

بسته های ماسک باید یک شکل و دارای کد بهداشتی باشد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد بیان کرد: اگر فرهنگ سازی شود و مردم ماسک های خود را از هر جایی تهیه نکنند، دقت لازم را در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگام خرید ماسک کد بهداشتی آن را کنترل کنید

هنگام خرید ماسک کد بهداشتی آن را کنترل کنید