مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-15بين الملل

درخواست مدیریت بحران برای آماده سازی باندهای اضطراری دوشان تپه و قلعه مرغی


رییس سازمان مدیریت بحران کشور خواستار حفظ و آماده سازی باندهای فرودگاهی دوشان تپه و قلعه مرغی در هنگام بحران شد تا درکنار مهرآباد فعال باشند.

- رییس سازمان مدیریت بحران کشور خواستار حفظ و آماده سازی باندهای فرودگاهی دوشان تپه و قلعه مرغی در هنگام بحران شد تا درکنار مهرآباد فعال باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل نجارمحمدی در جلسه ستاد محلی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، گفت: هرچه از مسئولیت ما می گذرد و با چیزهایی که متوجه می شویم نگرانی های ما بیشتر می شود.

در گزارشهایی که برای ما نوشته می شود در پایان گزارش تاکید می شود که هر لحظه باید آماده بود، پس هیچگاه نباید آمادگی در برابر زلزله را فراموش کنیم.

وی با اشاره به پیش بینی ها در مورد وضعیت زلزله در تهران گفت: طبق گزارش هایی که به ما دادند با تمام اقدامات انجام شده، تنها 18.

8 درصد آمادگی در تهران وجود دارد، اما نکته دیگر که وجود دارد این است که آیا مثلا ظرفیت برای تردد آمبولانس ها وجود دارد که حالا بخواهند اینها تردد کنند؟.

نجار با بیان اینکه30 استان کشور را معین استان تهران قرار داده ایم، گفت: دیروز هم به صورت ویدیو کنفرانس جلسه ای در این خصوص داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مدیریت بحران برای آماده سازی باندهای اضطراری دوشان تپه و قلعه مرغی

درخواست مدیریت بحران برای آماده سازی باندهای اضطراری دوشان تپه و قلعه مرغی