مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-15ورزشي

کاراته کاهای کردستانی رده سوم لیگ کاراته وان پسران را کسب کردند


فدراسیون کاراته با در نظر گرفتن شرایط شیوع کرونا پایان رقابت های لیگ کاراته وان پسران کشور را اعلام کرد و طی آن نماینده کردستان عنوان سوم این رقابت ها در رده سنی جوانان را کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، پس از پایان جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ کاراته کشور که با حضور مسئولان برگزار کننده این لیگ و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری آخرین مرحله رقابت های کاراته وان پسران، مقرر شد پایان این مسابقات اعلام و نفرات و تیم های برتر آن معرفی شوند.

در پایان این جلسه جایگاه ورزشکاران در رده بندی نهایی، رنکینگ آنها تا پایان مرحله سوم مبنای محاسبه قرار گرفت و طبق این گزارش، باشگاه کاراته آسوی شهرستان بانه که به عنوان نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور داشت با به دست آوردن هزار و 230 امتیاز رنکینگ سوم بخش کاتای تیمی رده سنی جوانان لیگ کاراته وان پسران را به خود اختصاص داد.

آکام خندانی، دیار محمدی و اشکان رحیمی سه کاراته کای بانه ای با مربیگری آسو عطاپور در ترکیب تیم استان کردستان در رقابت های لیگ کاراته وان به مصاف حریفان خود رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته کاهای کردستانی رده سوم لیگ کاراته وان پسران را کسب کردند

کاراته کاهای کردستانی رده سوم لیگ کاراته وان پسران را کسب کردند