مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-14اقتصادي

پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اردبیل


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اردبیل از طریق این پارک خبر داد.

- رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل در گفتگو با ایسنا خبر داد پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اردبیل ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اردبیل از طریق این پارک خبر داد.

حبیب ابراهیم پور در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در سال 1398 برای اولین بار کارگزاری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در پارک علم و فناوری اردبیل ایجاد و از طریق آن به جذب منابع اقدام و وام ها و تسهیلات کم بهره و بلند مدت و همچنین ضمانت نامه بانکی در اختیار فناوران و شرکت های دانش بنیان قرار گرفت و از طریق صندوق یاد شده مبلغ 158 میلیارد ریال خط اعتباری برای شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک جذب شد که نزدیک به 60 میلیارد ریال به شرکت های دانش بنیان استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار از زمان تأسیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در خرداد 1398 حمایت های مالی در قالب اعطای تسهیلات و وام های کم بهره و بلند مدت به فناوران پارک اعطا شد؛ ادامه داد: حمایت های مالی تحت عنوان تجاری سازی از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری به مبلغ 10 میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اردبیل

پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اردبیل