مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 01:102020-07-14فرهنگي

معرفی آنلاین کارتون های برتر «شکست کرونا»/ کدام کشورها رکورددارند؟


سیدمسعود شجاعی طباطبایی از احتمال برپایی مراسم آنلاین یا مجازی برای اختتامیه مسابقه بین المللی کارتون «ما کرونا را شکست می دهیم» خبر داد.

- سیدمسعود شجاعی طباطبایی از احتمال برپایی مراسم آنلاین یا مجازی برای اختتامیه مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم خبر داد.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و دبیر مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم درباره برپایی مراسم پایانی و نمایشگاه آثار این مسابقه به خبرنگار مهر گفت: از آنجایی که وزارت بهداشت یکی از حامیان این مسابقه است، قرار است برنامه های مراسم پایانی و برپایی نمایشگاه از سوی آن ها اطلاع رسانی شود چون قرار است وزیر بهداشت در مراسم پایانی حضور داشته باشد.

وی تاکید کرد: البته ما در تلاش هستیم که اجازه برگزاری آنلاین مراسم اختتامیه این مسابقه را بگیریم چون با توجه به شرایط موجود ناشی از شیوع کرونا و زمان زیادی نیز از مسابقه گذشته است، احتمال می دهیم مراسم پایانی و اعطای جوایز به صورت مجازی برگزار شود.

برای این منظور نیز با داوران ایرانی و خارجی مصاحبه انجام شده که با زیرنویس همراه است.

شجاعی طباطبایی با اشاره به اینکه تندیس، کتاب، جوایز و الواح تقدیر آماده است، بیان کرد: کتاب نمایشگاه در 320 صفحه با مقدمه وزیر بهداشت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آنلاین کارتون های برتر «شکست کرونا»/ کدام کشورها رکورددارند؟

معرفی آنلاین کارتون های برتر «شکست کرونا»/ کدام کشورها رکورددارند؟