مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 01:002020-07-14سياسي

وضعیت قرمز شیوع کرونا در رامسر/ سفر به مناطق ییلاقی ممنوع!


همزمانی فصل تعطیلات تابستانی و اوج گیری بیماری کرونا در کشور مجددا گریبان مازندران را گرفت تا بار دیگر گردشگری مغلوب کووید19 شود، این موضوع باعث شد تا شهرستان های غرب استان مازندران یعنی رامسر و تنکابن در وضعیت قرمز قرار گیرند.

- وضعیت قرمز شیوع کرونا در رامسر/ سفر به مناطق ییلاقی ممنوع! ایسنا/مازندران همزمانی فصل تعطیلات تابستانی و اوج گیری بیماری کرونا در کشور مجددا گریبان مازندران را گرفت تا بار دیگر گردشگری مغلوب کووید19 شود، این موضوع باعث شد تا شهرستان های غرب استان مازندران یعنی رامسر و تنکابن در وضعیت قرمز قرار گیرند.

نام این استان با مسافرت عجین شده است، به ویژه اگر ایام، ایام تعطیلات و فصل، فصل تابستان باشد، اصلا هم مهم نیست که کرونا کووید19 به اوج شیوع خود رسیده و مازندران در وضعیت قرمز قرار گرفته باشد.

همزمانی فصل تعطیلات تابستانی و اوج گیری بیماری کرونا در کشور مجددا گریبان مازندران را گرفت تا بار دیگر گردشگری مغلوب کووید19 شود.

این موضوع باعث شد تا شهرستان های غرب استان مازندران یعنی رامسر و تنکابن در وضعیت قرمز قرار گیرند.

از آنجا که گردشگری جزء جدایی ناپذیر کسب و کار غرب مازندران را تشکیل داده و درآمد مردم این مناطق با این مقوله مهم گره خورده است، ناگزیر مردم بومی حتی در شرایط کرونا نیز موفق به ترک عادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز شیوع کرونا در رامسر/ سفر به مناطق ییلاقی ممنوع!

وضعیت قرمز شیوع کرونا در رامسر/ سفر به مناطق ییلاقی ممنوع!