مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 21:352020-07-14ورزشي

نیمار- بارسلونا؛ به یک دلیل این بار شدنی ست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نیمار در دو سال گذشته تا آستانه بازگشت به لالیگا پیش رفته و هر بار به دلایلی این انتقال منتفی شده است.

اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد اگرچه نیمار از بازگشت به بارسلونا ناامید شده، - با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد نیمار در سال 2022، پاری سن ژرمن مشکلی با فروش او در این تابستان ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، نیمار در دو سال گذشته تا آستانه بازگشت به لالیگا پیش رفته و هر بار به دلایلی این انتقال منتفی شده است.

اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد اگرچه نیمار از بازگشت به بارسلونا ناامید شده، اما مدیران پاری سن ژرمن در حال قبول این واقعیت هستند که ممکن است مجبور شوند زودتر از مود مقرر نیمار را به فروش برسانند.

این ستاره برزیلی در سال 2017 و با قراردادی 198 میلیون پوندی از نوکمپ راهی پاریس شد، اما حالا شایعات در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا در حال افزایش است.

پاری سن ژرمن به خوبی می داند که نیمار علاقه ای به تمدید قرارداد نداشته و در رویای بازگشت به نوکمپ و همبازی شدن دوباره با دوستان صمیمی اش از جمله لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه است.

قرارداد این بازیکن در تابستان سال 2022 به اتمام می رسد و هر چفدر بیشتر به موعد پایان قرارداد نزدیک شویم، پاری سن ژرمن مجبور است نیمار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمار- بارسلونا؛ به یک دلیل این بار شدنی ست!

نیمار- بارسلونا؛ به یک دلیل این بار شدنی ست!